CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 11, 2011

over

sorry sayangg , i tahu lh i bnyak buad you sakit hati , tengs a lot sebab jd bantal peluk i malam-2 . no more ben 10 you kann ?? hee i will miss this moments with you lh weh .. 9 bulan doeh bukan kejap kan ?? tengs sebab sabar dengan perangai aku yg mcm budak-2 kan , dulu kau dengan ak suka buad super savers sampai pagi hee , esuk pagi rabak mata aku :) tapi sekarang fon aku macam tak guna bila kau takda :( rindu doeh dengan kau aku tkda siapa dahh nak manja-2 hahaha bilaa lagi nak salam dengan jaffry :) kadang-2 aku selalu baca text kita yang dulu wehh , best jee kan ?? sekarang aku nak berubah lah hahaha mesti kelakar kan kau dengar ??  hmm hope kau berjaya weh SPM aku yakin kau bolee kita fight lah gemuk :) hahah byeeeeeeeeeeeee :)

                                                           tengs wehh 
                                                   loveyouu DIYANA JAFFRY

0 comments: